Informácií o podnikateľských plánoch je veľa. Každý poskytuje svoj vlastný názor. Napísanie podnikateľského plánu trvá niekoľko dní. Vy si nemôžete dovoliť plytvať časom a robiť na viac krát. Kto sa v tom má vyznať?
Proces je dlhý: Urobiť si prehľad o rôznych prístupoch k podnikateľskému plánu. Naštudovať si, ako sa jednotlivé časti robia. Rozhodnúť kto bude robiť ktoré časti a ako. Vymyslieť formu a grafickú stránku podnikateľského plánu. To všetko trvá dni, ak nie týždne.
Pri písaní podnikateľského plánu potrebujete pohľad zvonka. Aby bol plán objektívny, treba získať iné názory. Ale ako ich efektívne získať? A ak sa zaseknete v nejakej časti, kto vám s tým poradí?
Hľadanie informácií, štúdium, príprava dát, tvorba podnikateľského plánu, grafická úprava - toto všetko stojí čas. Vy vďaka kurzu ušetríte dni až týždne.
Ak vám chýba inšpirácia, alebo potrebujete overiť predpoklady trhu či zákazníckeho správania - stačí povedať a všetko vyriešime v skupinovej diskusii. Naviac vás čakajú odborné rady skúsenej strategickej mentorky a topmanažérky.
Po tomto kurze nebude nič, čo by ste nevedeli v podnikateľskom pláne vyriešiť. Budete odchádzať s konkrétnym návodom ako na každý jeden bod podnikateľského plánu.
Ako určiť správnych konkurentov. Kde o nich nájsť informácie. Ako zhodnotiť konkurečné ponuky. Ako popísať stav prostredia.
Ako segmentovať trh. Určenie segmentačných kritérií. Avatar cieľového zákazníka. Na čo slúži avatar.
Ako stanoviť konkurenčnú výhodu a určiť optimálnu cenu. Dva prístupy k cenovým kalkuláciám. Obsah cenovej kalkulácie. Rozdiel medzi maržou a prirážkou. Ako správne komunikovať predajnú cenu.
Ako hľadať a vytvárať strategické partnerstvá pre rozvoj podnikania. Čo je kľúčové pri vytváraní partnerstiev.
Druhy predajných kanálov. Vhodné predajné kanály. Ako sa do vybraných predajných kanálov dostať.
Prehľad dostupných marketingových kanálov. Ako vybrať správny mix marketingových kanálov. Ako zostaviť marketingový plán. Ako určiť reklamnú správu.
Súvaha, zakladateľský rozpočet, výkaz ziskov a strát. Na čo slúžia finančné výkazy. Ako ich zostaviť.
Čo je biznis model canvas. Ako zostaviť a interpretovať obchodný model. Prínosy v praxi.
Čo je SWOT analýza a na čo sa používa. Ako správne určiť silné stránky, slabé stránky, hrozby a príležitosti.
Vzor podnikateľského plánu. Zásady textovej a grafickej úpravy. Forma a prezentácia podnikateľského plánu.
Otvorený word dokument so vzorom podnikateľského plánu. Obsahuje hotové tabuľky, prehľady a krásnu grafiku. Stačí iba doplniť vaše údaje a máte hotovo.
Ku kapitolám vytvorenie avatara zákazníka, analýza konkurencie, komunikácia konkurenčnej výhody je vždy priestor na skupinovú diskusiu. Využite skupinovú inteligenciu na vyriešenie toho, čo vás páli.
Po kurze môžete využiť 30 minútovú individuálnu konzultáciu so strategickou mentorkou Mirkou Klimantovou.
Mirka úspešne viedla veľké medzinárodné spoločnosti ako napríklad Unilever Slovensko alebo Upfield Česká a Slovenská Republika s obratmi 50mil eur a viac. Založila aj vlastný start-up, takže vie poradiť ako profesionálne rozvíjať malé aj veľké podnikanie
Žiadna otázka nezostane nezodpovedaná.
Termíny kurzu sa ukážu po kliknutí pridať do košíka na stránke produktu Podnikateľský plán vzor – kurz.
Kurz sa dá opakovať 2x do 30 dní od absolvovania prvého kurzu.
Pre budúcich podnikateľov, ktorí o podnikaní uvažujú. Pre začínajúcich podnikateľov, ktorí chcú realizovať podnikateľský nápad. Pre pokročilých podnikateľov, ktorí potrebujú podnikateľský plán alebo chcú svoje podnikanie zlepšiť. Pre podnikateľov, ktorí hľadajú investorov alebo obchodných partnerov. Pre podnikateľov, ktorí sa chystajú zveriť niektoré úlohy v podnikaní do iných rúk.
Platobné metódy sú bankový prevod a platba kartou.
Faktúra vám príde na emailovú adresu, ktorú uvediete v objednávke.